I don't want to forget myself... I want to be as I am...

Monday, June 25, 2007

Няма да плача-ТИ НЕ ЗАСЛУЖАВАШ!


Може ли момчетата да са такива егоисти и...и аз не знам още кви!!!!??Те са всичко!Те винаги са невинни...Ама няма да плача повече за момчета!!!Те не заслужават!!!Може ли да ме гледа в очите и да ме лъже???При положение,че той ме познава дори повече от най-добрия ми приятел???Боже...Толкова много да го обичам-За първи път ми пука за момче толкова много и той си мисли,че съм играчка?????????Е няма да я бъде тая...Обичам го,но нито ще плача,нито ще се режа,заради си някво тъпо И ДОЛНО МОМЧЕ!!!!!!Обичам те...Винаги ще си ми в сърцето...;( Но няма да ти позволя да си играеш с мен,да ме целуваш и да си мислиш за друга...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home