I don't want to forget myself... I want to be as I am...

Wednesday, June 27, 2007

People always lie....


Никога не съм си представяла,че се случи нещо подобно...Моя приятелка и момчето,което обичам да правят такива неща зад гърба ми...Да си казват колко се обичат и т.н.И да ме лъжат в очите...Колко нагло постъпиха,нали...???Не мога да погледна момичето повече.Не защото има чувства към него,а защото ме е лъгала.Не можех да погледна и момчето,но той ми каза толкова неща...Направи толкова неща...За първи път някое момче ми доказва колко много означавам за него...Сега не знам на кой свят се намирам...Вече сме само приятели...Но въпреки всичко пак го обичам ;( Ах колко исках да го целуна когато беше близо до мен...Колко ми се иска отново да чуя тези думи,които ми каза...Оф...Вече ми липсва ;(

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home