I don't want to forget myself... I want to be as I am...

Wednesday, August 22, 2007

FrIeNdShIp^^and...LoVe <3


Значи...С този пост искам да кажа на всичките си приятели колко много си ги обичам!!!Няма да ги изброявам,за да не забравя някой и после да ми се сърди...Ама много си ви обичкам!!!!Всичките...А ако знаете само колко много се кефя,че половината се "изпогаджосахме"^^Най-добрия ми приятел и жена ми-много готинки,но пълни противоположности(противоположностите се привличат),друго мое мно добро приятелче и сестрата на жена ми-големи сладури,само се карат ама са уникални честно...И още кой ли не...не ми се споменават всичките защото наистина ще пропусна някой...И ест,но не на последно място-аз и моето момче...Много си го обичам,той е моето слънчице :):) Много се радвам,че бяхме много добри приятели и ся нещо повече...Хора,така е най-яко...От личен опит знам,че не е хубаво да тръгваш с някой,който не познаваш!!!!!Та...Искам да си е само мой... :*:*:*
Обичам си ви всичкииии!!!! :*:*:*:*:*

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home