I don't want to forget myself... I want to be as I am...

Friday, September 14, 2007

Доверие,доверие...


Колко жалко ти изглежда времето,което си прекарал с приятел,на когото нямаш доверие...Колко жалки са и случките,които сте преживели...И само като се замислиш,че не е нещо сериозно,но твърде често повтарящо се...Ти става ясно,че дори при обещанието"повече няма да се повтори!обещавам!ИЗВИНЯВАЙ!!" пак ще се повтори...и Отново ще трябва да слушаш това тъпо извинение,придружено от куп оправдания,които всеки мрази да слуша....Но както винаги през главата ти минават мисли като "били сме толкова дълго заедно","колко неща сме преживели","колко сме плакали и колко сме се смяли заедно","какви приятели сме" и естествено въпреки всичко ПАК ще отидеш при този приятел,ПАК ще му споделиш разни неща и дори да кажеш "МОЛЯ ТЕ недей се раздрънвай" той ОТНОВО ще разкаже всичко...Нооо...разбира се пак ще слушаш:"ние сме приятели,трябва да ми проситиш"+ още глупави оправдания и извинения...И като се замисля...в моя случай не е само тази ситуация-да кажа нещо на МНОГО ДОБРАТА СИ ПРИЯТЕЛКА и тя да отиде и да каже на другата ми МНОГО ДОБРА ПРИЯТЕЛКА,след което да разбере и третата ми МНОГО ДОБРА ПРИЯТЕЛКА=>(това е знак,който се нарича"следователно"-за тези,които не знаят)цялата компания знае...Да,тези мои МНОГО ДОБРИ ПРИЯТЕЛИ(изобщо цялата компания) много ме обичат и страшно много държат на мен...НО ВЪПРЕКИ ТОВА зад гърба ми се плетат интриги и тъй като няма кой да обвинят обивянват мен и ме изкарват клюкарка за нещо,на което дори не съм присъствала и дори не знам...нооооо естествено аз ще съм виновната...Но както и да е ,да не се изкарвам жертва...Да не говорим,че ме изкараха,че съм се целувала с един от най-добирте си приятели под завивките когато аз бях МЪРТВО пияна и не можех и очите да си вдигна и на всичкото отгоре си имах приятел(който още имам де...какво ли щях да правя без него...)...но естествено му казаха,че сме се целували насериозно под завивките и аз бях "тъпа овца"...И да не забравяме и другото нещо....Сега ме е страх да доближа двамата си най-добри приятели(ако ги нямаше и тях просто щях да съм загубена),защото не искам гаджетата им да си помислятмче ги зарибявам и не искам те да ми се сърдят за това...А колко пъти съм имала нужда да поговоря с един от двамата...Но ако го направя някой ще вземе да ме изкара,че съм спала с един от тях и естествео щеше да достигне до ушите на приятеля ми и тогава няма да съм "тъпа овца"ами и "предателка","бахти тъпата(и ще се каже "повече няма да я погледна тая"...сигурна съм...бяха го казали защото на въпросният купон съм прегърнала един от тях)"...А защо подяволите не мога да се сетя за нещо лошо,което съм направила за всички тях...!!!
И всеки казва:"имай ми доверие,имай ми доверие"...Как да ви имам доверие след всичко,което става...????

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home