I don't want to forget myself... I want to be as I am...

Tuesday, February 10, 2009

Голямото завръщанее.!!!!!


Здравейте отново!! ;D
Направо нямам дъми от колко време не съм писала .. като видя и чак ми става лошо ... :Х
та .. искам пръвия пост след толкова време да е за нещо смислено,а единственото смислено нещо в живота ми това са приятелите ми.Не..този път няма да ги изреждам,няма да ги описвам,просто ще изразя обичша и благодарността си към тях..!
Да,благодаря ви ,Приятели!Благодаря ви,за това че сте до мен винаги когато имам нужда.Благодаря ви,за това че винаги когато се запитам дали има някой, който ме обича и който да обичам и в главата ми се появяват имената ви.Благодаря ви,за това че когато вие имате нужда от някой , винаги разчитате на мен.Благодаря ви,за това че мога да ви споделя абсолютно всичко и знам ,че вие ще ме подкрепите.Благодаря ви,за това че сте Вие!!!!!Благодаря ви!!!
Обичам ви...!! и не просто защото сте ми приятели, а заради всички тези неща,които изброих!Вие бяхте до мен когато най-много имах нужда някой да ме развесели,вие бяхте до мен тогава когато имах нъжда просто да поговоря с някой,вие просто ... сте Вие.....!!!!! Моята компания,моите Приятели...моето ВСИЧКО!!!!!

Истинския приятел е този който знае дори и най-лошото за теб и пак ти е Приятел!!!
Исински приятел е този,на когото можеш да се обадиш в 4.оо сутринта и да му кажеш :"Копеле,убих човек!",а той да ти отвърне:"Ок.,къде ще копаем??"
Обикновен приятел е този,който всеки ден ти идва на посещение в затвора,а истински приятел е този,който седи там до теб и ти казва:"Копеле, прецакахме се!"

p.s.:искам да кажа,че всичко което написах в този пост НЕ се отнася за въпросната Мария.В клипа е,защото го направих още когато ни БЕШЕ приятелка,нооо явно се раждат и много големи издънки.Все едно в клипа я няма.;]]] ии да кажа ,че в клипа тряя да има още хора ...май скоро ша са прай нов клип :D


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home