I don't want to forget myself... I want to be as I am...

Tuesday, October 03, 2006

"Ще ми липсваш"

Здравейте!
Сега е 19.14 часа.Навън времето е учудващо топло.Даже днес на учлище бях с пола.
Исках да ви кажа нещо за Хиде.Явно съм ви подвела-Починал е-не защото се е самоубил.До колкото разбрах той е бил най-лудия в групата и след концерт не се е прибирал трезвен(исках да кажа не СА ГО прибирали).И когато милото японче се напиел с големи мъки са го прибирали.Крещи по улиците и така.След концерти,изяви и т.н. имали някъкъв обичай(японски измишльотини)да се овиват в кърпа. Той явно е бил пиян,увил се е в кърпата,спънал се е и кърпата му се закача на дръшката на вратата.Приятелката му го намира горе-долу час след случилото се а той е все още жив,но умира в линейката.Просто си представете какво е да откриеш супер-хипер-Мега-ултра-якото си гдже мъртво.Та както и да е.
Вчера една приятелка ми прати превод на текст на някваква песен.Зачетох се и текста ми напомни точно за Хиде:

"Ще ми липсваш"

"Дa това тук е за всеки, които са загубили някой, когото наистина обичат. Сякаш вчера се учехме да взривяваме публиката. Аз завързах следите, ти заключваше. Е ние не правим музика за нищо. Notorius те го разбраха.

Живота не винаги е такъв какъвто изглежда. Думите не могат да изразят какво значиш за мен. Даже и когато те няма ние пак сме отбор. Чрез семейството ти аз ще осъществя твоята мечта. В бъдещето ти не можеш да изчакаш да разбереш дали ти ще успееш. Отвори вратите за мен. Спомням си понякога за нещата, когато отнеха приятеля ми. Опитвам се да прогоня спомена, но той отново се появява. Когато чувствата са истински е трудно даги скриеш. Не можеш да си представиш цялата болка, която чувствам. Давам всичко за да чуя и част от дъха ти. Знам, че ти още живееш живота си след смъртта.

Припев: Всяка стъпка, която правя, всяко движение което правя. Всеки ден, по всяко време се моля. Ще ми липсваш. Мисля за деня, когато ти си отиде. Какъв живот да поема, какви вериги да разбия. Ще ми липсваш, липсваш ми BIG....

Трудно е без теб наоколо, знам че си в рая и се усмихваш гледайки надолу. Наблюдаваш ни всички как се молим за теб. Всеки ден се молим за теб, до деня в който ще те срещнем отново. Сърцето ми е мястото където те пазя, приятелю. Спомените ми дават силата, от която се нуждая за да продължа, силата от която се нуждая за да вярвам. BIG, аз просто не мога да определя мислите си. Иска ми се да можех да върна назад времето. Ние и шестте магазина за нови дрехи и ритниците. Аз и ти понасящи удари, правещи хитове които побираше сцената. Още не мога да повярвам, че си отиде. Давам всичко за да чуя и част от дъха ти. Знам, че ти още живееш живота си след смъртта.

Припев:............

Някой да ми каже защо...Едно весело утро, когато живота свърши знам, че ще видя лицето ти. Всяка нощ се моля. Всяка стъпка, която направя, всяко движение което правя. Всеки ден. Повтарям го отново и отново докато припева заглъхне. Липсваш ми."



Е,хора,какво е смъртта-Спасение,бягство или може би билет за някое по-добро място.Никой не знае.
Е,Хиде,макар че скоро разбрах за съществуването ти,наистина е гадно да те няма,да знаеш,че някой като теб го няма.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home