I don't want to forget myself... I want to be as I am...

Friday, October 06, 2006

Strong Enough



Хей!Здравейте!
Сега е 22:34 часа(петък).Баща ми днес замина на командировка в Турция.Брат ми преди малко излезна и аз сега си седя самичка,надула една много яка песен(In Flames-Come Clarity).
Тъй като рисувам,май не съм ви казвала,реших да почна да правя комиксче.На снимките виждате три от скиците ми-Рекс,Джой и целувка м/у Джой и Лиса.Рекс и Джой са главните ми герои,а Лиса и Лара главни героини,но тяхните сними станаха мн размазани.Така
1.Рекс-17 години,Червена коса,мн светло синьо-зелени очи без зеници,татос-дракон,който започва от гърба и свършва на гърдите,владее силите на водата(една от 4-те най-силни сили),влюбен в Лара,Голяма бъзикня,но и страшно сериозен.
2.Джой-17 години,черна коса,жълти котешки очи,татос-шарки по цялата дясна ръка,владее силите на огъня(една от 4-те най-силни),влюбен в Лиса,като Рексчо : )
3.Лара-17 години,много тъмно кестенява коса с три плитки по-дълги от другата и коса,чисто черни очи,татос-малка гръмотевичка от лявата страна на врата и,има обикновена сила,която владее много добре,влюбена в Рекс,убожава купоните и лудориите,но ако се ядоса става супер свирепа.
4.Лара-17 години,светло кестенява коса с един черен кичур,едното око и е синьо,а другото -зелено,татос-Малко кръстче с верижка отвътрешната страна на левия глезен,също като Лара,Лиса също владее обикновена сила,но страшно добре,Влюбена в Джой,Безкрайно луда,може да те накара да се смееш като идиот дори и на най-тъпите неща,но рядко някой може да я надвия в двубоите.
5.Сабрина-17 години,къса руса коса,бивше гадже на Джой,владее силите на въздуха(една от 4-те най-силни),много надута и в послетсвие минава на странатана лошите.
е тва е за ся от мен,викам да си лягам.
бб

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home