I don't want to forget myself... I want to be as I am...

Monday, October 09, 2006

razmi6leniq

Hi!!!!!
Kak ste hora?Az sym suuuper!!!!
Misleh da pi6a za qponski grupi i izpylniteli,no edna moq priqtelka go napravila mnogo dobre zatova prosto otidete i v blog4eto i pro4etete ;) http://www.just-me-den.blogspot.com/
6te se radvam ako go napravite :)
Kazvala li sym vi kolko bi4am jabi?hahahahahahaha,mai ne sym... nqma ni6to :) sega vi kazvam.
Dnes pratih e-mail na edna priqtelka,koqto naskoro zamina za Amerika.E,neb e6e mn skoro,kraqt na avgust po-skoro.Kakto i da e...Iska6e mi se da kaja 4e mn mi lipsva.Tq e edno super-momi4e,amakr 4e ponqkoga me iznervq6e.Da,dosta 4esto prave6e gre6ki,no kato se zamisli6 vinagi se e opitvala da pomogne na priqtelite si,nali?I edinstveno mojem da i blagodarim.
Predi nqkolko dni se skarah s edna druga priqtelka.Spomenata e v spisyka s moite fr-ove.Mda,momi4eto stra6no mnogo se promeni.Pomnq na4aloto na lqtoto,kogato samo az,tq i nqkoi mom4eta bqha v plovdiv.Denito be6e u maika si i ba6ta si i nqma6e kak da izlizam s neq.Vseki den s vyprosnoto momi4e govorihme nad 10 min po telefona!!!!I mi be6e super priqtno.Otide si naselo i prosto vsi4ko se promeni.Otno6enieto i kym horata,dyrjanieto i...vsi4ko!Prosto e sqka6...momi4e,koeto ne poznavam,momi4e...koeto ne iska da byde poznavano,ot hora tolkova razli4ni ot neq.Samo tova moga da kaja.Syjalqvam za tova 4e ne6tata se razviha taka.Priqtelstvoto ni be6e prekrasno,no ne znaeh 4e moje6 da se promeni6 do tolkova,4e da zabravi6 za priqtelite,koito taka dyrjaha na teb!
Ei,spomenavala li sym kolko qka priqtelka si imam.Tq mi e best friend ot mnoooooooooooooooooooogooooooooooo vreme.Denito(mn 4esto govorq za neq).Nqma kakvo da kaja.:) Mnogo e qko momi4eto.Hubavo 6te e da q poznavate(i opredeleno da ne se zaqjdate :P).
Vliubena sym.Mnogo jestoko.V mom4e s koeto bqh gadje v 4 klas!Ama tova nqma zna4enie.Super qki4yk e,no ima malyk problem.Ne me ostavq da di6am...razbirate li?iska postoqno da sme zaedno,sqka6 ne mojem edin bez drug,a tova ne e taka.Iskam da izlezna na razhodka s priqtelkite si,da si obsyjdame gadjetata,da govorim po jenski vyprosi i t.n.Kato se vidim da si pogovorim,da se pogy6kame i poceluvame,no ne poztoqno da sme zaedno...No vypreki vsi4ko pak si go obi4kam :)
male,cql roman napisah xD
kakto i da e...nakratko:Radi,lipsva6 mi!Nikoleta,mnogo byrzo porasna.Deni,super si!Martine,obi4am te!!!!!
P.S.:S Anito i Vilito mojete da umrete ot smqh,osobeno kato se gu6nat ise razkre6tqt "SKYPI MOQ!" xD

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home