I don't want to forget myself... I want to be as I am...

Thursday, November 30, 2006

Friends for ever!!

Помните ли поста,в който говоря за една моя мн добра приятелка,как приятелството ни е рухнало и т.н.?Еми...каквото и да си говорим тя все още ми е приятелка и се надявам винаги да си остане такава за мен!Днес и се извиних,защото единствено аз и дължах извинение,не тя на мен.Реално погледнато,тя нищо не ми беше направила,на мен просто ми щукна да и се разсърдя и се скарахме...Толкова много неща и бях наговорила зад гърба,така грубо се държах с нея,че не знаех как да я погледна...Но напраах малко смелост и и се извиних.Боже,всичко мина толкова добре.Тя ме прегърна и каза,че е чакала това от толкова дълго време...Исках си приятелката!!!И пак си я искам,замо че този път си я имам :Р
Но нека не забравям останалите...
Другите две момичета от моя клас,боже...ами ако тях ги нямаше в този клас,какво щях да правя...Това сме ние в училище-тази сладка четворка,тази велика комбина!
А най-добрата ми приятелка...Помня едно лято когато се карахме постояно...толкова ме болеше,но винаги съм знаела че тя ще е до мен,за което и благодаря.
Момичета,толкова много ви обичам,че няма къде да ходите!!Без вас просто живота ми нямаше да е същият...Просто не знам какво мога да кажа повече...
Пазете приятелите си,хора,защото те са ценни!Приятелството е велико...и е за цял живот...за винаги!!

3 Comments:

Blogger Daqna said...

Zdravei

10:49 AM

 
Blogger Daqna said...

Az sum Dani i sum na 14 godini ot grad Varna.
6te mi bude mnogo priqtno ako
nqkoi den si pobubrim za6toto
i az smqtam 4e priqtelkite
sa mnogo vajni za edin
4ovek.Ne sum 4ela mnogo ot tova koeto si napisala
no znam 4e durji6
na priqtelkite si su6to kato
men.E za sega 4ao .
Nadqvam se 4e 6te mojem da si pogovorim.4ao 4ao 4ao

11:01 AM

 
Blogger Gera said...

Хах...извинявай,ама си падам малко блейка и сега виждам че си писала :)и аз ще се радвам да си побъбрим някой път :)ако имаш скайп ми кажи как се пишеш аз ще те намеря ;)

12:30 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home