I don't want to forget myself... I want to be as I am...

Monday, October 30, 2006

Nima se prevry6tam v drug 4ovek?

Zdraveite!!!
V momenta gledam BB3 i dnes 6te gonqt nqkoi(ili borislav ili garo).Iskam garo da iz4ezne za6toto super mnogo me iznervq.No ne vi pi6a za da vi kazvam kakvo mi e mnenieto za BB3.
Ta,mislq 4e vi razkazah za Martin,nali?I za Pe6o.Taka.Do sega sym haresvala mnogo mom4eta i moite priqteli mogat da go dokajat.No ima6e edno mom4e,koeto obi4ah taka silno.Emi da,Pe6o e,makar ve4e da ne go haresvam!!!MUAHAHAHAA!!!kakto i da e da ne bqgame ot temata(izvinete me-hvanala me e lignqta i sym v mn dobro nastroenie xD).Skysahme mn jestoko,daje mislq 4e vi razkazvah.Sled vyprosniq...hmm...kak da go nareka...idiot moje bi...do sega imah edna vryzka,koqto si be6e 4ista lignq-az si mislih 4e go haresvam,trygnahme(stana super byrzo)i vsi4ko iz4ezna na vtoriq den.Posle ima6e o6te edna vryzka,daje tq o6te prodyljava,no ne zaradi 4uvstva,ami za6toto prosto ne zna kakvo da mu kaja.Rabotata e sy6tata-pomislih si 4e go haresvam.GOLEMI SIMPATII BQHA!!!toi razbra i mi predloji.kazah mu 4e ne iskam da byrzame i toi kaza dobre.na drugq den vsi4ki kazvaha ole martin i gergana hodqt i az"mi hubavo togava hidim".i nqolko dni po-kysno otnovo vsi4ko iz4ezna...no toi mi kazva kolko mnogo me obi4a,kak iska zavinagi da sme zaedno i t.n.4ustvam se ujasno.sqka6 go izpolzvam.i nqmam smelostta da mu kaja v liceto kakvo se slu4va v syrceto mi i go otbqgvam.Sqka6 s dyrjanieto si iskam da mu kaja kakvo 4uvstvam.i vsi4ko tova mi napomnq za men i Pe6o.Sqka6 sega az sym na mqstoto na Pe6o.Za6toto i az mu govorih takiva ne6ta na nego kakto martin na men.I sqka6 sym se prevyrnala v nego.V nqkakva ku4ka.Naranqvam 4oveka do men makar 4e ne iskam da go pravq i to4no za tova ne iskam da mu kazvam 4e vsi4ko e svyr6ilo a taka kakto se dyrja sega go boli pove4e.I to4no predi nqkolko dni razbrah 4e se prevry6tam to4no v Pe6o...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home