I don't want to forget myself... I want to be as I am...

Monday, March 12, 2007

С крилата на нашите мечти...

Ако просто имах крила да полетя...Да се рея из небесата...Да забравя за секунди тежкото настояще,изпълнено с груба реалност...Да забравя за секунди,че съществува тъгата,породена дори от най-малките слова и силно изгаряща в грозните моменти на миналото...Ако просто имах крила да полетя...С крилата на мечтите си...Мечтите за по-хубаво бъдеще...Бъдеще,изпълнено с усмивки...С много усмивки,стоплящи сърцата и мислите ни...Убиващи всяка сълза,пареща в очите ни...Ако просто имах крила да полетя и да зърна хора...Тъжни и щастливи...Да зарадвам тъжните с приятелска доброта...Да им разкажа за мечтите си и да им покажа,че там някъде, има някой,който мисли за тях дори и да не го забелязват...Един приятел...Да поискам от щастливите малко надежда...Да ми напомнят за добрите ми приятели,които понякога не виждам...Да унищожат заблудата,че съм сама...Че в живота ми има само студ...И ако просто имах крила да се върна обратно в своето настояще изпълнено с малки,но много хубави неща...Да ги видя!!!Ида бъда щастлива...И дори да нямам крила,с които да полетя и да видя всичко това...Една усмивка може ме накара да видя красотата на живота!!


!!!ПРОСТО СЕ УСМИХВАЙТЕ!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home