I don't want to forget myself... I want to be as I am...

Monday, January 15, 2007

Болка...голяма болка...

Боли...Възможно ли е някой да изпитва толкова силна болка?Не мисля...А аз с какво го заслужих?С нищо...точно това ми се върти в главата...думичката нищо...Ето това е-живота мрази хората,които не са му направили нищо.Сякаш иска да си играе,а тези,които му отказват просто губят и той ги наказва.И защо на мен се случва винаги?Майна...толкова много ме боли...НЕ Е ЧЕСТНО!!!Защо трябваше да си забивам главата в тъпата решетка!?Или по-точно заданения въпрос е-Защо, по дяволите,не си гледах в краката!?А отговорът-защото съм шматка.Една голяма шматка!И тъй като съм шматка сега се чувствам като топка-почти цялата ми глава е подута И МЕ БОЛИ!Слизаме си ние по стълбите с една приятелка,не виждам,че стълбите свършват,преплитам си краката и бясно си забивам главата в решетката пред мен.Сега имам подуто на челото,на дясното слепоочите и на дясната част на чельостта...Боли ме като се смея,като се прозявам...МАЙНА БОЛИ!!!И никой да не ми се смее...Не е хубаво да се смеете на чуждото нещастие!!!!!!

2 Comments:

Blogger Amaya said...

Lele kato po4nah da 4eta posta misleh 4e koi znae kvo e stanalo,puk to 4e si se udarila :D.Spoko,edva li jivota te mrazi za6toto si se spynala i si se udarila ;)

3:44 AM

 
Blogger Gera said...

хахахахха...аз не просто се ударих...АЗ СЕ ПРЕБИХ!xDDDDDDD

8:01 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home