I don't want to forget myself... I want to be as I am...

Monday, April 16, 2007

...


Ъм...Любовта идва и си отива...Хах...Понякога обичаш някой,но той така и не отвръща на чувствата ти...И все някога разбираш,че той не е бил човекът за теб...или ако е бил...Просто не ви е било писано да сте заедно...Какво мога да кажа повече...Всичко е съдба!!!След всичко,което преживях покрай едно момче,просто вече ми писна да съм тъжна...Започна да ми става безразличен...Сега единственото,което искам от него(не,че преди не съм го искала де) е да бъдем приятели,защото наистина много го уважавам като човек.Той е едно от най-прекрасните момчета,които съм срещала и наистина ще загубя,ако не го запазя като приятел!!!!Сега ще дойдат и други момчета...Ще харесвам...Ще обичам...Кой знае,може дори вече да съм го срещнала :) И исках само да кажа...Макар,че може да не стигне до теб,исках просто да го знаеш:В сърцето ми винаги ще има място за теб.И дори да го отричам,аз все още малко те обичам...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home