I don't want to forget myself... I want to be as I am...

Tuesday, December 19, 2006

Защо винаги боли когато си щастлив?

Да,защо винаги боли когато си щастлив?Случи ми се нещо толкова прекрасно,след толкова много време,но отново има нещо,заради което да ме боли.А жалкото е и че аз причинявам болка.Но способна ли съм да спра всичко това,което ми се случва?Нима?Аз съм способна на това,на което са способни и останалите хора,но някой просто не искат да го разберат.
Грешала съм много-все пак съм човек.Дано с грешките си наранявам...И не мога да ги поправя...
Господи,аз съм ужасна...Най-ужасното същество в цялата планета...
С този пост искам да се извиня на всички мои приятели за това с което съм ги наранила,особено човекът,с който се случи това днес...Наистина съжалявам...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home