I don't want to forget myself... I want to be as I am...

Wednesday, January 03, 2007

Колко щеше да е хубаво АКО БЯХА НОРМАЛНИ!Но не са...

Да,колко щеше да е хубаво ако гадните ми родители бяха нормални хора,или по-точно ако се държаха като такива.
Не мога да разбера какво толкова съм им направила,че обвиняват мен за всичко?!Нима не бях аз тази,която не казваше нищо на майка си заради глупавия си баща,или тази,която взе някакви си тъпи документи без баща и да знае и го лъга в продължение на седмици,за да ги даде на майка си след като тя не си беше свършила работата когато трябваше!?Еми да,аз бях.И не стига че едно мерси не ми казаха,ми винаги си изкарват всичко на мен!
И днес,заради тъпите прищявки на баща ми(да доведе приятелката си за нова година и да я вкара вкъщи без дори да е искал мнението ни-моето и на брат ми)се развиках по телефона на майка ми и и казах"майната ти",след което и тръшнах телефона!Да,ако баща ми не беше решил да си доведе приятелката(глупачка) нямаше да стане така,НО и ако майка ми беше спряла да се прави на интересна ибеше спряла да ми казва изречения от сорта на:"Вие пуснахте тази жена вкъщи";"Вие...";"Вие...",пак нямаше да стане така.ЗА ТОВА ХИЧ НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА!Омръзна ми от това,винаги да поемам вината за неща,които те са си направили.Майна,да си гледат работата!Това са най-ужасните родители в целия свят!
МРАЗЯ ГИ!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home