I don't want to forget myself... I want to be as I am...

Thursday, December 06, 2007

Любов?!?!


Какво беше това??Какви бяха тези думи???Пак ме караш да плача...!!За пореден път!!!Как смееш???Нима така ще оправиш нещата????Това ли са чувствата ти"малко почивка",но после ми пожелаваш "да съм щастлива" и накрая отново "обичам те"...????Какви са тези думи..!!?Нима си мислиш,че имам сили да поема всичко това..!!Това не е любов!Това е мъка...Само мъка ли можеш да ми предложиш??Казваш,че си наранен,а колко съм наранена аз?Защо за да ми кажеш някои прекрасни думи трябва да се скараме...???Защо????Толкова ли е сложно да дойдеш и да ми кажеш,че ме обичаш ужасно много?Нали е така..??Или имаш смелост д ами го кажеш само по интернет? И само когато аз поискам да го направиш...Чувствам се изоставена...Разтроена и много много...много влюбена...За жалост нещастно влюбена...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home